7 Ocak 2012 Cumartesi

HOŞÇAKAL

         Hangimiz şu hayatta elveda  demedik,ya da hoşçakal ,her daim sevdiklerimizden,değer verdiklerimizden ayrıldık.Bu denli içim yanmadı ama...16 ay oldu yeni eve taşınalı,,,amalarla geldiğim yerde en kıymetlimle tanıştım .Hesaplayınca bu  kadar kısa bir sürede ne denli alışmışım meğer. Sen benim sadece karşı komşum değil,annem kardeşim,sırdaşım,dert ortağım,canım, dostum olmuşsun.Çocuklarımın teyzesi,cümlelerimin sonu,duygularımın tercümanı, canım arkadaşım hakkını helal et. Beni affet seni üzdüğüm için,ağlatığım için ve güle güle dedirteceğim için. Tayin dönemine var ama bildiğin gibi değil içim yanıyor. Hayatıma,mutfağıma,değer kattığın ve benimle paylaştığın herşey için teşekkürler.
        Bu can bedenden çıkmadıkça benim arkadaşım,dostum olacaksın hep,seni her zaman arayacağım.Ne zaman canım sıkılırsa,ne zaman daralırsam, uzaktada olsan arayacağım ve hep senin tarafından aranmayı bekleyeceğim.
        Sevgili arkadaşım,komşum,sırdaşım,dostum,canım  Melisa'm  HOŞÇAKAL........

2 yorum:

yorumlarınız için teşekkürler...
Yine beklerim:-)