9 Ocak 2015 Cuma

ÇİLEKLİ VE VİŞNELİ PARFE

Arşiv azalsın, yazın güzelim, buzzz gibi parfelerini kışın yayınlıyorum. Görüntüsünden tadı çok daha güzeldi. Kaç ay olmuş bunu yapalı ama resimi görünce yediğim tat hala damağımda inanın.
maizemeler;
2 paket sade krem şanti (kırmızı pancarla renklendirdim)
2 paket sade petibör
1 yemek kaşığı pembe damla çikolata
1 yemek kaşığı beyaz damla çikolata
1 yemek kaşığı kakolu damla çikolata
1 küçük kase ayıklanmış doğranmış çilek
1 küçük kase çekirdeği alınmış vişne

çırpılmış krem şantinin içine üçe dörde kırdığınız bisküvileri ve diğer malzemeleri karıştırın. Streç flm serdiğiniz yuvarlak bir kalıba (ben kelepceli kalıba koydum) yayın. Dondurucuda uzun süre saklayabileceğiniz gibi 3-4 saat sonrada yemmeye hazırdır.
Bu aşamada yarım paket çikolata sosunu pişirin. Ilıkken parfenin üzerine dökün. Soğukken yemek çok güzel. Tabi sıcak havalarda :-)   (Bu tarihte tüm Türkiye'de hava durumu - 'leri gösteriyor....)
çocuklarım bayılıyor bu tarz pastalara onun için sık sık diffirizime yapıp, koyuyorum.
afiyetler olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkürler...
Yine beklerim:-)