4 Ocak 2015 Pazar

HALLEYLİ- KEKLİ-NARLI- AHUDUDU SOSLU PARFE

 Öyle çok resim var ki kimisi teefonda, kimisi bilgisayarda,kimisi tablette, Allah'ın izniyle arşivleyeceğim inşallah. Bu parfe de yazın ameliyat olan yeğenim Berna'ya geçmiş olsuna gelen  misafirler için yapmıştım. Sıcaktan gelenlere buzz gibi dondurma tadında olsun diye de bol bol nar kullanmıştım. Tadını ve dilimlenmiş halinin resmi yok tabi. Ablamın dediğine göre yiyenler çok sevmiş :)
malzemeler;
1 paket çikolatalı pasta kreması
1 paket çikolatalı kremşanti
6 adet halley
evde bayatlamaya yüz tutan kekim
2 yemek kaşığı damla çikolata
diffrizimdeki böğürtlenler
üzeri için;
1 adet ayıklanmış nar taneleri
1 paket hazır dr. otker meyve sosu
pasta kreması ve krem şanti çırpılır, içine diğer malzemeler parçalanarak konur. Kalpli kelepçeli kalıbımdan daha kolay çıkması için streç film serdim.Karışım boşaltılır ve diffirize konur. Hazır sosun içine 1-5 yemek kaşığı nişasta eklenir ve   üzerindeki tarifeye göre pişirilir. Ilıyınca dondurucudan çıkarılan parfenin üzerine dökülür. Donmadan ayıklanmış nar taneleri de eklenir.

afiyetler olsun.....






2 yorum:

  1. Evdeki narlar çürümeye yüz tutmusken nasıl değerlendirebilirim diye düşünüyordum sizin tarif dek geldi. ;) diğer tariflerinize de baktım doğrusu sayfanın güzel ama biraz daha tarif ekleyin lütfen :) benim gibi mutfağa yabancı olanlar için

    YanıtlaSil
  2. Eline saglik canim sen neler yapmissin himmmm hepside nefiss

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler...
Yine beklerim:-)